Modemowanie o 0.5nocy

Autor: Jerzy Pastusiak (pastupam_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 20 Jan 1995 - 18:36:29 MET

Nie wiem jaki byl ostateczny wynik proby dogadania sie z Telekomuni-
kacja w sprawie ulg dla Modemowcow i jakie byly argumenty przeciw tym
ulgom, ale wydaje mi sie, ze przestawienie zaliczania rozmowy z licznika
impulsow na polaczenie, od godziny np: 0:00.0 do 06:00 rano, wielu z nas
ulzylo by finansowo, nie zubozajac TP. Czy mozemy sobie jakos' pomo'c?
Przesylam Pozdrowienia,
       Jerzy Pastusiak, <pastupam_at_uoo.univ.szczecin.pl>.