Re: Palac Staszica - jaka siec lokalna wybrac?

Autor: Grzegorz Krawczyk (krawczyk_at_kme.agh.edu.pl)
Data: Thu 19 Jan 1995 - 10:34:38 MET

Jaroslaw Rafa pisze:

> Czyzby? Rozwaz taki uklad:
> cztery laboratoria studenckie po 6 PC w sieci Novell. Jeden serwer w miejscu
                                                ^^^^^^
Zwroc uwage, ze ja pisalem nie o Novellu tylko o PC-NFSie. Z tego co wiem
w sieci Novell dziala to znacznie lepiej (przypomne: dzielona drukarka przy
lokalnym PC) i jest wykorzystywane bardzo czesto. Proby zrobienia tego
za pomoca PC-NFS koncza sie ograniczeniem dostepnej pamieci do granic
uniemozliwiajacych normalna prace.

> z zalozenia niedostepnym dla studentow. W kazdej pracowni drukarka przy
> jednym z PC. Wydruki wykonywane w danej pracowni ida na drukarke umieszczona
> w tejze pracowni. W takim ukladzie wlasnie podlaczanie drukarki do serwera
> byloby zlym pomyslem!

Oczywiscie ze zlym.
Rozwiazaniem sa jeszcze dlugie kabelki i cztery porty na serwerze :-)

> Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl

Grzegorz

--
Grzegorz Krawczyk                              krawczyk_at_kme.agh.edu.pl
University of Mining and Metallurgy       Chair of Electrical Machines