Re: Palac Staszica - jaka siec lokalna wybrac?

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_eleet.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 17 Jan 1995 - 17:38:13 MET

WIENCH_at_plearn.edu.pl wrote:

: Dyrekcja mojego Instytutu zamierza zalozyc siec lokalna w Palacu Staszica
: (to jest to, co widac na starych 50.000 zl). Siec ma sluzyc
: Instytutowi Filozofii i Socjologii, ale byc moze takze Instytutowi
: Badan Literackich i innym. Lacznie moze to byc ok 100 komputerow
: (wszystko klony IBMa, 286, 386, pare 486 z DOSem, kilka z Windowsami.
: Przy tym byc moze IBL udostepni swojego SUNa sparcstation 5.

Ciekawe po co facetom (i paniom) od opowiadania co poeta mial na mysli SPARC
Station 5???

: Pytanie jest takie: jaka siec bylaby najodpowiedniejsza w tych warunkach?
: Dodam, ze cala zaloga jest czysto humanistyczna, na widok komputera
: czesc dostaje drgawek, wiec chodzi o rozwiazania przyjazne uzytkownikom.

Ja mysle, ze na poczatek zatrudnic kogos kompetentnego. Tenze powinien tak
to wszystko ustawic, zeby w/w spece od mowienia co poeta itd. nie musieli
sie o nic martwic.

--
                               73 de Andy SP5WCA