Re: postscript w Mosaic ?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 07 Jan 1995 - 16:00:51 MET

> Date sent: Fri, 6 Jan 95 14:09:42 +0100
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: "Eligiusz Pawlowski, LUBLIN." <ELEKP_at_elektron.pol.lublin.pl>
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: postscript w Mosaic ?

> Witam w Nowym Roku !
>
> Wedrujac za pomoca programu Mosaic po zasobach sieci Internet stwierdzilem,
> ze jest wiele dokumentow dostepnych w plikach postscriptowych. Mosaic bez
> problemu dokonuje transferu takiego pliku, ale nie mam dalej mozliwosci
> zrobienia czegokolwiek z tym plikiem.
> Pytania :
> [...]

Ad 1 i 2. Ghostscript/Ghostview. Jest to PD pakiet interpretera Postscriptu
pod Windows. Jest tez wersja pod DOS-a i oczywiscie pod Unixa, bo stamtad sie
toto wywodzi. Jest polecany przez NCSA do wspolpracy z Mosaikiem.
Ad 3. Plik postscriptowy jest plikiem ASCII, wiec zapewne mozna go wczytac,
ale pozytku z tego wielkiego nie bedzie. Takiego edytora, co by rozumial
Postscript, to nie ma.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl