Re: SUN OS/SCO/Linux and Networking

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_eleet.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 28 Dec 1994 - 13:18:23 MET

Maciej Otreba (motreba_at_lnx1) wrote:
: Krzysztof Gemborys (krzych_at_wariat.org) wrote:
: : do Internetu. Linux jest przyjemnym system, bardzo dynamicznie rozwijajacum
: : sie, a przez to trudno mowic tu o stabilnosci. Jest to jednak znakomita
: : platforma do roznych eksperymetow. SCO jest na ogol stabilne ale bardzo

: Moj PC z Linunxem chodzil przez 67 dni bez przerwy, bledow i rebootowania
: do momentu wylaczenia pradu przez jakiegos (@$%#^). Byl przez ten czas
: mocno obciazany (CPU/memory/siec). Czy to jeszcze niestabilnosc czy juz
: nie?

Juz nie! ;-)

Ja nie mam tak dobrych wynikow, ale mam stara i do kitu plyte glowna
(386SX25) a i pamieci - choc 16 MB - sa taaakie sobie.

--
                               73 de Andy SP5WCA