klopoty z modemem

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 28 Dec 1994 - 00:43:13 MET

Przepraszam, ze pisze nie na temat grupy, ale spodziewam sie tu znalezc
wiecej fachowcow.
Mam problemy z modem USR Courier, 'HST Dual Standard with fax and ASL'
Modem jest zewnetrzny i niestety w wersji niemieckiej, a podejrzewam
ze wymagania niemieckiej homo;gacji powoduja moje problemy.
Aha, gniazdko do zewnetrznego telefonu jest ZASLEPIONE.

Modem w zasadzie dziala dobrze, tyle ze komendy ATA i ATH1 powoduja
komunikat ERROR, ktory po komendzie ATX5 zamienia sie na
'OFF HOOK RESTRICTED'. kod numeryczny - 54.
Oczywiscie instrukcja nie podaje takiego bledu, a poza tym jest
jakby od nie calkiem tego modelu.

Czy ktos spotkal sie juz z takim zachowaniem/wie co je powoduje/
wie jak je usunac ?

Prosze o odpowiedz na moj adres,

Jaroslaw Lis

| E-mail (Internet): | Institute of Engineering Cybernetics |
| jjlis_at_ict.pwr.wroc.pl | Technical University of Wroclaw, Poland |