Re: Zaproszenie z Biura Prasowego Rzadu

Autor: lbs_at_phys.ufl.edu
Data: Thu 22 Dec 1994 - 23:53:06 MET

>Mysle, ze nalezaloby nieco skromniej uzywac
>terminu "znana na calym swiecie firma".

Lechu, nie kompromitowal bys sie, przynajmniej na tej liscie. Jezeli
ktos nie wie kto to Eric Thomas czy co to ListServ (prawdziwy, nie
pozniejsze podrobki) to nie zasluguje na miano znawcy sieci...

[...]

Michal

---
Ze znajomoscia takich szczegolow jest mniej wiecej
tak, jak z wiedza o tym, ze kiedys wzorzec metra
byl przechowywany w jakiejs miescinie pod Paryzem.
W szkole torturowano nas takimi definicjami na pamiec.
A z czego byl zrobiony ten wzorzec metra? Ze stopu
platyny i irydu oczywiscie. Tfu! Ze tez nie moge tej
zarazy zapomniec!
Ze dwa lata po zapoznaniu sie z ta definicja dowiedzialem sie,
ze sa lepsze sposoby na definiowanie metra, oparte na innych
podstawach.
Nie wiem, jak jest z wasza pamiecia. Moja pamiec ma
pojemnosc skonczona i na ogol zapomina rzeczy,
ktore nie sa jej na co dzien potrzebne.
A ze Michal powie mi, ze nie zasluguje na miano znawcy
sieci? hehe :-)
Ani mi w glowie o takie miano sie ubiegac. Mam wieksze
zmartwienia.
Lech Borkowski