Fwd: IdS: Utworzenie listy dyskusyjnej dot. projektu "Internet dla Szkol"

Autor: Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de)
Data: Tue 20 Dec 1994 - 13:02:07 MET

Ponizsze zawiadomienie zostalo rozeslane dzisiaj - i uwazam, ze miesci
sie rowniez w obszarze zainteresowan tej listy. Sam o projekcie praktycznie
nic nie wiem (ja tylko zalozylem te liste :-) - wiec z pytaniami o co
to chodzi prosze do organizatorow, nie do mnie...

Michal

Szanowni Panstwo,

   Niniejszym zawiadamiamy o utworzeniu listy dyskusyjnej poswieconej
projektowi "Internet dla Szkol" i serdecznie zapraszamy do wziecia
w niej udzialu.

- zeby zapisac sie na liste prosze wyslac e-mail zawierajacy
  jedna linijke:
  SUBSCRIBE
  na adres e-mail: ids-request_at_hozavx.fuw.edu.pl

- zeby wypisac sie z listy prosze wyslac e-mail zawierajacy
  jedna linijke:
  SIGNOFF
  na adres e-mail: ids-request_at_hozavx.fuw.edu.pl

- zeby wyslac informacje do wszystkich uczestnikow dyskusji swoje
  wystapienie prosze wyslac:
  na adres e-mail: ids_at_hozavx.fuw.edu.pl

  UPRZEJMIE PROSZE o komunikatywne wypelnianie pola Subject.
                                                    --------

- informacje przeznaczone dla autorow projektu (a nie do wszystkich
  uczestnikow listy dyskusyjnej) prosze wysylac:
  na adres e-mail: ids_at_fuw.edu.pl

Z powazaniem,

Marek Car
Krzysztof Charchula