Re: KiB o Internecie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 16 Dec 1994 - 14:36:45 MET

> Date sent: Thu, 15 Dec 94 22:10:08 +0100
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Re: KiB o Internecie

> Tak mowiac szczerze w kontekscie GW (lub podobnym) to nie wiem.
> Bo trudno ustalic, kto tu komu cos daje.
> Traktowanie serwera sieciowego jako reklamy jest chyba troche przesadzone.
> O tym ze GW istnieje i tak wszyscy wiedza, kosztuje grosze wiec z
> zakupem problemu nie ma. Z drugiej strony czytajac ja korzystamy
> z informacji, za ktore powinnismy placic.
> [...]
Swiete slowa!!!!!
A tak na marginesie sprawy GW. Przeczytalem ostatni i pare poprzednich
numerow dodatku komputerowego GW i mysle, ze to wlasnie GW robi sporo
bezplatnej reklamy Cyfronetowi wlasnie. Pisza bowiem ostatnio duzo o
Internecie, chyba najwiecej z calej polskiej prasy komputerowej, a rozne
firmy, do ktorych ta gazeta trafia, ktore co najwyzej do tej pory kojarzyly
komputer ze sporzadzaniem listy plac lub obsluga sprzedazy czytaja to jak
bajki o zelaznym wilku. I co poniektore z nich byc moze beda mialy ochote,
aby do tego cudownego Internetu sie podlaczyc. A kto ich (w Krakowie i
okolicach) moze podlaczyc?...
W ostatnich tygodniach/miesiacach liczba komercyjnych MX-ow na
wawel.cyfronet.krakow.pl bardzo wzrosla. Zbyt pochopne byloby stwierdzenie,
ze ma to lub nie ma zwiazku z artykulami w GW, ale wykluczyc takiego zwiazku
nie mozna...
I DOBRZE!!! NIECH SIE PODLACZAJA!!!
Jak bedzie *prawdziwy* popyt na Internet (tzn. ze strony biznesu), to dopiero
wtedy moga pojawic sie konkurencyjni "ip providers".
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl