Re: KiB o Internecie

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Wed 14 Dec 1994 - 15:30:33 MET

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:

> Wlasnego servera nie ma. Adres p. Gorbiela to rekord MX wskazujacy na
> wawel.cyfronet.krakow.pl - "komercyjny" server Cyfronetu. Tak wiec za dostep
> do sieci GW placi, a dane udostepnia tak, jak moze. Dyskusja czy Cyfronet jest
> prywatny czy panstwowy jest bezprzedmiotowa (oczywiscie jest panstwowy,
> podlega MEN, ale co to ma do rzeczy? Podatnik za dostep GW do sieci nie placi).
> Mnie raczej irytuje, ze TYLKO GW z taka inicjatywa wystapila...

Zeby uscislic: tylko Andrzej Gsrbiel (chyba, ze to byl jeszcze ktos inny
poprzednim razem, kiedy GW byla przez jakis czas w UCI AGH). Cos sie
zaczynalo dziac w Warszawie, ale przestalo, moze chwilowo.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec