Re: MINUET

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 14 Dec 1994 - 14:35:10 MET

> Date sent: Tue, 13 Dec 94 21:34:14 +0100
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: "Robert M. Czerwinski" <robert_at_asp.biogeo.uw.edu.pl>
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: MINUET

> Czesc,
>
> Pytanko - tylko mnie nie zabijcie ze o DOS ;-). Czy program pt MINUET
> autorstwa ludzi z University of Minesota, daje sie konfigurowac dla wielu
> uzytkownikow ( jedna kopia programu, a kazdy ma u siebie wylacznie plik
> konfiguracyjny )?
>
> Pozdrowionka,
> Robert

Da sie. Parametr /P=nazwa_katalogu
Podany katalog staje sie "default directory for mail" dla uzytkownika i
rownoczesnie tam sa zapisywane pliki konfiguracyjne.
U nas do uruchamiania Minueta uzywamy pliku wsadowego, ktory tworzy
uzytkownikowi w jego katalogu podkatalog NET (o ile taki juz nie istnieje),
kopiuje tam "wzorcowe" pliki minuet.cnf i minhist.txt (z wpisanymi adresami
domyslnych serwerow, routerow itp., bez parametrow indywidualnych - do
dopisania przez uzytkownika), o ile ich juz tam nie ma, i uruchamia Minueta z
parametrem /P= wskazujacym na ten wlasnie katalog NET.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl