Re: pytanie o patchcord do NetBuildera

Autor: Tomasz Kokowski (kokowski_at_wega.ics.tup.edu.pl)
Data: Mon 12 Dec 1994 - 21:00:34 MET

> Potrzebuje patchcordy do NetBuilderow:
>
> 4 sztuki single mode 2xFC/PC/1xMIC 8 metrow

  W Polsce masz male szanse. Zadzwon do G.Dymka w Gliwicach i zapytaj o adres
jaki im podeslalem z namiarem na Red Hawk - to firma skad mamy nasze
kable. Ostanio pojawila sie jednak szansa kupienia w Optomerze (Lodz).
Adres podesle jutro. Nie wiem niestey czy beda to jednomody bo zamawialismy
rozniste dobra gradientowe i inne.

  Sproboje odgrzebac adres Red-Hawk u siebie (rowniez).

Tomasz