Re: alfa-DEC

Autor: Marek Czubenko (mc10_at_boa.uni.torun.pl)
Data: Thu 08 Dec 1994 - 10:24:15 MET

> Tego tez nie wiem. Wedlug mnie tez powinno byc /dev/tty01 ale system daje
> caly czas wlasnie taki komunikat.
>
> Pozdrowienia
> Andrzej Bednarek
> abednare_at_cc1.p.lodz.pl
> abednare_at_plearn.bitnet

Ja tez mialem problemy z konfigurowaniem srodowiska sieciowego alfy (3000
model 600), ale w moim przypadku byl to Ethernet.
Probowalem to zrobic tak jak jestem do tego przyzwyczajony tj. modyfikujac
odpowiednie (jak mi sie wydawalo) pliki, ale to nie zadzialalo. Nie pamietam
dokladnmie jakie byly objawy, ale zdaje sie, ze podobne.
Pozniej problemy wyskoczyly jak chcialem nauczyc alfe rozumiec adresy
symboliczne. Zmienilem resolv.conf i nic. Sprawe zalatwil dopiero bindsetup.
Potem odkrylem, ze w OSF/1 sa bardzo rozbudowane scripty, ktore robia czasami
bardzo dziwne (dla mnie) rzeczy. W netsetupie tez.
Uwaga praktyczna: jest paru guru od alfy w Digital Polska, sa dostepni
przez email np. Bogdan.Kowalczyk_at_rpw.mts.dec.com lub jego szef Piotr.Carlson
tamze.
Pozdrowienia

| Marek Czubenko                     tel. +48 56 14-512, fax +48 56 21-224  |
| Uniwersytet M. Kopernika           Bitnet   : czubenko_at_pltumk11.bitnet    |
| Zespol Pelnomocnika Rektora        Internet : czubenko_at_boa.uni.torun.pl   |
| ds. Komputeryzacji Uczelni              lub   mc10_at_boa.uni.torun.pl       |