Re: Szymon Sokol

Autor: Krzysztof Wroblewski (chris_at_highresnmr.biophys.upenn.edu)
Data: Tue 06 Dec 1994 - 17:43:20 MET

>A tak na marginesie: czy ta ksiazka jest cokolwiek warta? ;-)

Przypomne, ze chodzi tu o "The Mosaic Handbook for Microsoft Windows"
- Nie zdazylem jej calej przeczytac bo dopiero wczoraj ja kupilem.
Przejrzalem ja jednak dokladnie i widze wyraznie, ze nie odbiega ona
poziomem od innych ksiazek z serii "A Nutshell Handbook" wydawanej
przez O'Reilly & Associates, Inc. Tak jak pewnie juz dosc dobrze znana
w Polsce ksiazka Eda Krola "The Whole Internet" jest napisana przez
facetow ktorzy naprawde wiedza o czym pisza. Nie jest to sucha dokumentacja
w stylu man page, ale zilustrowany wieloma przykladami dobry poradnik
adresowany do szerokiego grona odbiorcow.
Zawiera rowniez dwie dyskietki z Enhanced NCSA Mosaic. To juz nie jest
public domain software a znacznie ulepszona wersja tego co mozna sobie
skopiowac z sieci. Jeszcze tego nie zainstalowalem wiec cytuje za autorami
opis roznic w stosunku do wersji public domain:
1. dramatycznie poprawiona szybkosc
2. zredukowane o 30-50% zapotrzebowanie na pamiec
3. latwiejsza instalacja
4. mozliwosc drukowania
5. uproszczony interfejs uzytkownika
6. odostepnione formy umozliwiajace dwustronna komunikacje pomiedzy
   uzytkownikami i Web serwerami
7. "Proxy gateway support for security in networked environments"
8. Online help system

Ksiazka i oprogramowanie dostepne sa rowniez w wersji dla X-windows i
na Macintosha

Cena $29.95

Krzysztof Wroblewski