Re: Zmiana domeny Politechniki Poznanskiej

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 30 Nov 1994 - 11:46:04 MET

Grzegorz Krawczyk (krawczyk_at_kme.agh.edu.pl) wrote:

: No to co niesie wiecej informacji:

: host.katerda.pw.edu.pl czy host.katerda.wroclaw.pl ???
                                            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Nie wiem czy sie pomyliles, ale to mialo byc wroclaw zamias edu,
a nie zamiast pw.edu. Czyli raczej host.katedra.pw.wroclaw.pl

: Po mojemu to pierwsze bo wiem ze PW nie jest w Wieliczce.

No wlasnie. Ale nie wiesz tez ze NIE JEST we Wroclawiu (tu Cie mam!).
Politechnika Wroclawska to jest pwr natomiast pw to Politechnika
Warszawska. I tutaj kolejny argument za tym ze domena edu.pl nie jest
dobrym pomyslem - widac ze pojawiaja sie konflikty. Gdyby poznanska
Akademia Ekonomiczna miala adres ...ae.edu.pl, a krakowska AE wreszcie
by sie podlaczyla to jaki miala by miec adres? ae-kr.edu.pl?
Jak widac jest to w sumie to samo co ae.krakow.edu.pl (tylko w skrocie),
wiec problem wcale nie jest zbytnio 'wydumany' :-)

A swoja droga, to stracilem mnostwo czasu zeby sprawdzic gdzie tak naprawde
ta pw lezy i takiej calkowitej pewnosci nie mam... (jedyne co mozna zrobic
to traceroute i patrzyc ktoredy pakiety leca).

Piotr Piatkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND