Nowy serwer anonymous ftp we Wroclawiu

Autor: S.Pawlowicz (ser_at_sun1000.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 26 Nov 1994 - 22:13:18 MET

Mam przyjemnosc zawiadomic, ze powstaje nowy serwer ftp
w Centrum Informatycznym Politechniki Wroclawskiej. Komputerem
serwujacym ftp jest Sun Sparcserver 1000, przestrzen dyskow jeszcze nie us-
talona, ale przypuszczam, ze bedzie duza.
Moje pytanie do wszystkich:
Co Panstwo by chetnie widzieli na tym serwerze? Jakie mirrory?
Nie chcialbym powielac innych serwerow w Polsce.

W tej chwili ciagne dla testu mirrory:
gnu (z prep.ai.mit.edu)
muzyczek au (z ftp.luth.se)

Dla informacji: lacze do Wroclawia z Warszawy jest 2MB.

Wszelkie sugestie prosze przesylac na adres:
ftp_at_pwr.wroc.pl

A adres komputera z anonimowym ftp to:
ftp://ftp.pwr.wroc.pl/pub/mirrors/

Gdyby przyszlo do mnie duzo listow, to postaram sie opracowac summary,
ktore trafi na liste.

Dziekuje i pozdrawiam wszystkich-
Sergiusz.