Re: troche rozrywki...

Autor: Chad Turek (turek_at_aa.washington.edu)
Data: Wed 23 Nov 1994 - 18:47:21 MET

On Wed, 23 Nov 1994, Krzysiek Dyrdal wrote:

> Wlasnie - ktos ostatnio nadeslal informacje o bledzie w Pentium
> (jednostka zmiennoprzecinkowa) - czy ktos moze wie cos wiecej na ten
> temat jak to sie skonczylo - nie mam pentium zeby sprawdzic ale chetnie
> poczytalbym co z tego wychodzi ....
> Krzysiek.

Wiecej info na ten temat znajdziesz w newsgruop comp.sys.intel.
Ten bug oficjalnie nazywa sie FDIV i moze byc w pelni przetestowany za
pomoca p87test, ktory mozesz zdekodowzc z intel newsgroup. Zwroc uwage
zeby wersja testu byla v1.2. Pierwsza wersja ma cos nie tak.
Z tego co dotychczas ogloszono to Intel ma wypuscic oficjalny komunikat
na temat co, jak i kiedy pod koniec tego tygodnia.
Nie jest to za ciekawy Thanksgiving weekend dla Intel.

Chad