Modemy (Bylo: Internet via radio)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Mon 21 Nov 1994 - 10:45:51 MET

> Modem nalezy zglosic w TP S.A. - musi miec homologacje - i to wszystko.
> A.K.

To prawda. Dodam jednak dwie anegdoty (co prawda sprzed 1.5 roku):

1. Meszkaniec Gdanska zglasza modem. Przybywa do niego technik z TP SA.
Stwierdza, ze modem jest prawidlowo podlaczony. Podpisuje co trzeba. Nastepnie
pyta: "A co to takiego wlasciwie jest ten modem?".

2. Pod wplywem powyzszego zdarzenie mieszkaniec Gdanska postanawia dowiedziec
sie, czy rzeczywiscie warto bylo sie wysilac i zglaszac modem. Na pytanie
(zadane "per procura") Wazny Specjalista z TP SA odpowiada: "W Trojmiescie
w TP SA sa tylko 4 osoby, ktore w ogole wiedza co to modem, w tym ja".

Obie opowiesci sa 100% prawdziwe. Przypominam jednak, ze troche stare.

Moze juz sie dowiedzieli, co to modem. Szczegolnie ze obecnie administruja
routerami NASKU w Gdansku-Wrzeszczu.

Z drugiej strony, router wrzeszcz.nask.org.pl [ladna nazwa!] ruszyl
dopiero 15 minut temu po niewiedziec ilu godzinach przerwy.

Jacek Piskozub
piskozub_at_iopan.gda.pl