Re: Mailery

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_eleet.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 18 Nov 1994 - 01:51:41 MET

lbs_at_phys.ufl.edu wrote:
: Wiem, tak wlasnie to robilem. Ale plik mial 11 MB, wycinalem ca. 2/3 i vi
: odmowil wspolpracy wymawiajac sie brakiem pamieci.

: ---

: Ja w takiej sytuacji tne po kawalku, c20000c
: na przyklad, co dla zwyklego tekstu wynosi
: mniej wiecej 1MB. Jak masz juz zbior zredukowany
: do rozsadnych rozmiarow, to juz ok.
: Ale ty chyba nie chcesz zarabiac na chleb
: cieciem monstrualnych zbiorow?

Pewnie, zwlaszcza, ze joe mi to zrobil od reki..

--
                               73 de Andy SP5WCA