Re: Spis domen internetowych w polsce.

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 16 Nov 1994 - 20:54:40 MET

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
| Ireneusz Neska (irek_at_frodo.nask.org.pl) wrote:

| : Wlasnie przygotowalem dwie strony HTML ze spisem domen internetowych w Polsce:

| : Pierwsza z elektronicznymi kontaktami do administratorow domen:
| : http://www.nask.org.pl/NASK/domain.html

| To sie chwali...

| : Druga z linkami do wszystkich znanych mi serwerow WWW:
| : http://www.nask.org.pl/NASK/domain1.html

| A to juz jest troche dublowanie listy Polskich Zasobow Sieciowych, ktora
| zawiera tez i spis serverow WWW... Nie prosciej dac link do jednej z
> [...]
                                 ^^^^^^
Mimo, ze to tez (TERAZ - bo taka akurat jest wersja) dziala, to proponuje
zapamietac link http://www.ict.pwr.wroc.pl/pzs/pzs_www.html

| (patriotyzm lokalny kazal mi umiescic AGH na pierwszym miejscu, ale logicznym
| wyborem bylby FUW).

A przy okazji... Moj lokalny patriotyzm kaze mi wspomniec, ze
http://www.ict.pwr.wroc.pl/pzs/ to jak na razie jedyna przeszukiwalna
(poindeksowana WAISem) wersja HTML Polskich Zasobow Sieciowych.

:-)

Tomek

--
 _________