Re: Krzysio (bylo Re:Mozaik)

Autor: Piotr Wilk (piotrwi_at_zsku.p.lodz.pl)
Data: Wed 16 Nov 1994 - 18:38:11 MET

On Wed, 16 Nov 1994, Maciek Uhlig wrote:

> Nic by sie nie stalo, gdyby kolega Andrzej K. Brandt przeslal swoja opinie
> wylacznie administratorowi listy. Wolal natomiast ponownie podgrzac
> atmosfere.
>
> Maciek Uhlig

Akurat w tym przypadku ciesze sie, ze uwaga poszla na liste (choc tez
jestem zwolennikiem korespondencji w takich przypadkach). To jest dla
mnie wsparcie przy podejmowaniu trudnych decyzji np. o wyrzucaniu z listy
(a propos: co w takim przypadku z pl.xxx.polip ?) A pilnowac "porzadku"
na liscie jest mi ciezko poniewaz nie chce zamienic sie w cenzora i
straznika dobrych obyczajow.

A tak na marginesie to nie czuje sie na sile oceniac czy ktos jest
kulturalny czy nie. Uwazam, ze nie mam do tego prawa, wiec raczej sam nie
bede z listy nikogo wyrzucal, raczej wole srodki polubowne tzn. wlasnie mile
maile na prywatny adres.

Milej dyskusji bez prywatnych najazdow,

                                   Piotrek
                                admin POLIP

|                        Piotr Wilk                          |
|     Samodzielny Zaklad      |  email:                      |
|     Sieci Komputerowych     |    piotrwi_at_zsku.p.lodz.pl    |
|    Politechniki Lodzkiej    |    piotrwi at plearn         |