Re: Mailery

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 15 Nov 1994 - 21:50:30 MET

Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: > Windows tez nie jest idealem. Osobiscie nie lubie reki przerzucac
: > non-stop z myszy na klawiature. A tak w ogole, to jedna reka jest zajeta
: > trzymaniem szklanki z kawa lub herbata.

: Ale jesli jestes praworeczny, to chyba wygodniej jest filizanke z herbata
: trzymac w lewej rece - a to dyskwalifikuje vi, bo ten wymaga czestego stukania
: w ESC, ktory jest na ogol w lewym gornym rogu klawiatury :-))

Ja tam mam (zdobyta z wielkim trudem) klawiature z 84 klawiszami. I ESC
jest w niej na wlasciwym miejscu - tuz obok strzalek.

Na 101 mialem program, ktory zamienial NumLock w ESC.

J.