Re: Mailery

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 15 Nov 1994 - 19:29:50 MET

Jarek Lis wrote:

> Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
> : > Vi tez zaczalem ostatnio doceniac - w ktorym edytorze edytujac odpowiedz
> : > tak latwo usuwa sie smieci ? (9dd, 22dd)[B
>
> : Przepraszam, nie moge sie powstrzymac: chyba udalo Ci sie stworzyc doskonala
> : antyreklame vi - mazanie n linii niby najwygodniej jest robic z uzyciem
> : markera (znaczysz jeden koniec markerem i na drugim koncu robisz:
> : d-skok_do_markera), ale w praktyce nikt nie pamieta jak uzywac markerow
> : i robi sie tak jak opisales: starannie liczy sie linie paluszkiem na ekranie
> [...]

        EMACS!!! EMACS Jarku Cie zbawi! :-)

                                        -Krzysio

| E-mail:                                         IRC:               |
| krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl                         Krzysio        |
| krzysio_at_eleet.mimuw.edu.pl                                         |
| krzysio_at_laplace.informatics.sunysb.edu          Radio:             |
| root_at_hebe.umcs.lublin.pl                            SQ5ASM         |
| root_at_cool.umcs.lublin.pl                                           |
|     "You can't kill ... what was killed before ..."                |
|                                     - unknown vampire              |