Re: Mozaik

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 15 Nov 1994 - 17:35:40 MET

> Date sent: Tue, 15 Nov 94 15:48:59 +0100
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: "Piotr Goralski" <PG_at_omk.il.pw.edu.pl>
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Mozaik

> Uzywalem Lynx-a i zachcialo mi sie Mozaika, ale po zainstalowaniu
> napisal:
> Cannot find support for Windows Sockets
> Myslalem, ze packet driver wystarczy, ale widze, ze nie.
> W Windowsach nie jestem specjalista - co zrobic ?

Ja tez w windowsach nie jestem specjalista, ale o ile programy DOS-owe z
reguly zawieraja wbudowany kernel TCP/IP (a wiec wystarczy packet driver) o
tyle w Windowsach, podobnie zreszta jak w Unixie, programy zakladaja, ze
kernel TCP/IP juz jest w systemie. A wiec potrzebny jest ten kernel -
biblioteka winsock.dll. Mozna to zdaje sie znalezc tam gdzie wiekszosc
oprogramowania internetowego dla Windows.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl