Re: Mailery

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Tue 15 Nov 1994 - 14:47:14 MET

> Jacek Piskozub wrote:

[w niesmiertelnym temacie vi versus reszta swiata]

Na to zawsze reagujacy na bluznierstwa przeciw Unixowi Krzysiu:

> Taaak? A jak skasujesz 200 linii tekstu za pomoca _dokladnie_ dwoch
> machniec myszka...??? Bardzo ciekawe :)

Nie, 200 linii nie skasuje w ten sposob. Ale Ty nie policzysz ich na oko;
bedziesz musial robic rozne ^F oraz ^G, zeby zobaczyc ile dokladnie linii
masz skasowac a ja w polowe tego czasu skasuje tekst za pomoca myszy.
Zaklad?

Aby nikt nie pomyslal, ze pisze o czyms o czym nie mam pojecia: ten
list pisze "klasycznym" elm z edytorem vi. I od razu czuje sie zacniej :-)

> A jak skasujac ten tekst uzywajac XT (np. zainstalowanego w pracowni
> studenckiej)?

Instalujac na nim XT-UNIX? Hi, hi :-)

> PS.
> Tylko nie pisz mi, ze vi'jem pod DOS'a, wiem, ze jest, ale
> przeciez na kazdym PC uzywa sie MS Windows.

Czy rzeczywiscie moje listy wskazuja, ze na glowe upadlem?

Co prawda jakis czas temu napisalem sobie vi.bat, w ktorym najwazniejsza
linia brzmi c:\dos\edit. Po prostu za czesto sie mylilem :-)

Pozdrowienia dla Krzysia!

Jacek
piskozub_at_iopan.gda.pl