Re: Mailery

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Tue 15 Nov 1994 - 11:14:14 MET

Grzegorz Krawczyk (krawczyk_at_kme.agh.edu.pl) pisze:

> Osobiscie nie spotkalem sie jeszcze z programem obslugujacym poczte
> pracujacym w oparciu o protokol POP, ktory by nie sciagal poczty
> z mailservera. Jest takowy?

Chodzi oczywiscie nie o sciaganie (to z definicji robi kazdy program POPowy)
ale kasowanie poczty na serverze. Minuet robi to zawsze ale np. Pegasus
i Eudora (oba pod Windows) opcjonalnie. Ja wylaczam te opcje, po prostu
wole przechowywac poczte (te warta zachowania) nie na swoim twardym dysku :-)
Ale oczywiscie nie w katalogu przychodzacej poczty.

Jacek Piskozub
piskozub_at_iopan.gda.pl