Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Sat 12 Nov 1994 - 11:12:05 MET

> Hehe.. a moze CP/M-86 to juz nie CP/M? (tez chodzi), ale oprocz tego
> chodzi tez Concurrent DOS.
>
> -Krzysio

Cytuje powyzszy list in extenso tylko po to aby zlozyc propozycje
wymienionym tam autorom (szczegolnie ostatnim, podtrzymujacym ten
temat na sztucznym oddychaniu).

Panowie, przeniescie te dyskusje do grupy PLOTKI. Powaznie. Tam
obecnie trwaja zaparte dysputy teologiczne (doslownie i naprawde).
Jeden z wyzej wymienionych dyskutantow jest tam juz aktywny.

Ja tez przyznam sie, ze czytaje PLOTKI i chetnie TAM dolacze sie
do Waszych zacnych sporow i swar na temat MS-DOS itp.

Ale blagam, dostosujcie sie do wyniku glosowania, jakie tu
przegraliscie walkowerem i zamilknijcie z taka tematyka w tej
grupie.

Pelen systemowego ekumenizmu :-)

Jacek Piskozub
piskozub_at_iopan.gda.pl