Re: Administracja nie tylko panstwowa

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 08 Nov 1994 - 14:49:13 MET

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: Napisalem cos takiego, nie sprawdziwszy uprzednio:

: > > Zrob taki maly eksperyment: finger @ucinvl.uci.agh.edu.pl :-)
: > >
: > Tak Szymonie, ale pisalem juz o tym, jak glupio zachowuje sie fingerd.nlm gdy
: > napiszesz 'finger userid_at_host' - otoz jezeli dany userid nie jest
: > zaloginowany, to nic ci o nim nie wypisze. I tu jest pies pogrzebany, bo
: > netfind wlasnie tego by potrzebowal...
: >

: Ooops! Sprawdzilem i Twoj finger zachowuje sie inaczej:

: G:\RAJ>finger szymon_at_ucinvl.uci.agh.edu.pl
: University of Port Elizabeth - PC DOS Finger Client
: NCSA Finger v2.3.07.04 Sep '94

: [ucinvl.uci.agh.edu.pl - 149.156.96.51]
: Login name: SZYMON In real life: SZYMON SOKOL (2885)
: Directory: HOME:UCI/SZYMON Shell: Netware
: Last login Nov 7 1994 13:09
: New mail received Nov 02 1994 16:42
: 1 Unread Mail Messages
: Project:
: Plan:
: No Plan

: Jakiego fingerd uzywasz? Bo w takim razie nie Hellsoftu...
: Pozdrowienia,
: Jaroslaw Rafa
: sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl

Hmmm... To ja go instalowalem, i ostatnio probowalem sie zorientowac skad
go wzialem... Zabijcie mnie, ale nie wiem ;-). W kazdym razie jakby ktos
chcial, to nlm wraz przykladowym plikiem konfiguracyjnym mozna sciagnac:
ftp://ftp.uci.agh.edu.pl/pub/msdos/novell/fingerd.zip

Jakby ktos sie zorientowal skad on jest ten fingerd, bede wdzieczny za
informacje.

Piotr Piatkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND