Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 02 Nov 1994 - 17:21:50 MET

> Date sent: Wed, 2 Nov 94 12:49:00 +0100
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: Jerzy Michal Pawlak <PAWLAK_at_zeubac.desy.de>
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Re: Netware by way More than a Nose

> To jest bardzo 'delikatny' argument z ta roznorodnoscia. Osobiscie wole do
> jednego zadania miec jeden program, za to dobry, niz 10 podobnych programow
> z ktorych kazdy ma jakis problem gdzies tam (i o ktorych nigdy nie wiem jak
> sie zachowaja przy jakims kolejnym system upgrade). Oczywiscie nie oznacza to
> [...]
Zgadzam sie!
Z tym ze pod DOS-em mozesz miec po 10 programow do np. 100 tysiecy roznych
zadan, a pod innym systemem np. po jednym, moze nawet i znacznie lepszym,
programie do, powiedzmy, tysiaca roznych zadan. O to mi chodzilo.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl