Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 02 Nov 1994 - 16:01:35 MET

Jerzy Michal Pawlak (PAWLAK_at_zeubac.desy.de) wrote:
: >> Fajnie, czy ktos mogl by mi wymienic kilka zalet systemu MS-DOS ?
: >>
: >Jest pod niego napisana chyba najwieksza ilosc oprogramowania najrozniejszego
: >rodzaju, jakiego by mozna sobie wyobrazic. Jednej dziesiatej takiej
: >roznorodnosci nie uswiadczysz pod Unixem, VMS-em i czym tam jeszcze. Koniec,
: >kropka.

: To jest bardzo 'delikatny' argument z ta roznorodnoscia. Osobiscie wole do
: jednego zadania miec jeden program, za to dobry, niz 10 podobnych programow
: z ktorych kazdy ma jakis problem gdzies tam (i o ktorych nigdy nie wiem jak
: sie zachowaja przy jakims kolejnym system upgrade). Oczywiscie nie oznacza to
: ze akurat w innych systemach to mam ;-) - mowie tylko ze argument jest
: nieprzekonywujacy...

Ano, szczera prawda. No wiec zaleta MS-DOS jest to, ze sa na niego programy
(cale multum), ktorych pod inny system operacyjny nikt nie widzial -
nawet niczego zastepczego.

J.