Re: GLOSOWANIE i KONIEC DYSKUSJI nie na temat

Autor: Piotr Wilk (piotrwi_at_zsku.p.lodz.pl)
Data: Wed 02 Nov 1994 - 11:00:30 MET

On Fri, 28 Oct 1994, Jarek Lis wrote:

> Prosze jeszcze tylko podac, gdzie mamy te dyskusje przeniesc.

Czesc!

Pisalem juz o tym, ale powtorze: niestety nie moge ze wzgledow sprzetowych
stworzyc nowej listy (bardzo bym chcial ale nie moge). Wiec jesli nie
grupa newsowa, to zainteresowani tematem powinni przycisnac innego
administratora listserva, aby to zalozyl odpowiednia liste (jesli takiej
jesscze nie ma !!!! trzeba sprawdzic w PZS - ja np. jestem zapisany do
linux-l_at_costam, ktora milczy)

Pozdrawiam,

                                   Piotrek

|                        Piotr Wilk                          |
|     Samodzielny Zaklad      |  email:                      |
|     Sieci Komputerowych     |    piotrwi_at_zsku.p.lodz.pl    |
|    Politechniki Lodzkiej    |    piotrwi at plearn         |