Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Tue 25 Oct 1994 - 12:53:46 MET

Tomasz Kokowski (kokowski_at_wega.ics.tup.edu.pl) wrote:
> Chcielbym uprzejmie przypomniec p.t. Kolegom polipowcom i IP-fanom, ze
> Data Communications International to miedzynarodowa edycja Data Communications
> - pisma o duzym prestizu w USA i jeszcze w paru krajach. Nie sadze aby
> ankiete przygotowali ad hoc. Nie ma co sie oburzac na to czu na IPX, ze
> istnieja. To rzeczywistosc i to nie tylko na uniwersytetach.

Zdaje mi sie, ze w pl wydaja ComputerWorld. Sadzac z zawartosci tego pisma
nie wiedza duzo o sieciach.

> Zeby ostudzic gorace glowy polecam jeszcze inny artykul z rzeczonego
> numeru DC I: ... o koncu IP takim jaki nam sie teraz wydaje ...
> To oczywiscie wolne tlumaczenie. Krotko: koniec IP moze nastapic
> juz z poczatkiem 1996r, a nastepca jest wspominany w Re: IP IPng ...
> O ile podjete zostana odpowiedzialne decyzje tej jesieni...

IP jest w tej wyjatkowej sytuacji, ze jest uzywane w skali globalnej
i na milionach komputerow. IPng to nie koniec IP tylko jego nowa wersja,
byc moze niewiele rozniaca sie od IP v4 (jeden z projektow rozni sie
praktycznie tylko rozmiarem adresu - wg zasady if it ain't broken don't
fix it), zapewne kompatybilna ze stara wersja.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec