Re: Subject: Re: TeX

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Tue 25 Oct 1994 - 12:14:55 MET

lbs_at_phys.ufl.edu <LB> pisze:

> Inna rzecz: nie znajacy sie na TeX-u powinny
> sie chyba zglosic gdzie indziej z pytaniami.
> Zapisujac sie na te liste nie sadzilem,
> ze znajde tu upartych dosowcow szkalujacych TeX.

Jeszcze inna rzecz: znajacy sie na TeXu powinny (sic)
sie chyba zglosic gdzie indziej z parudziesieciu
listami pochwalnymi o tym bardzo dobrym/dobrym/dostatecznym/zlym
[niepotrzebne skreslic] programie.
Zapisujac sie na te liste sadzilem,
ze dotyczy ona polskiego Internetu.

Prosze mi powiedziec co to wszystko ma z nim wspolnego?

Pisane pod vi [moze to jednak lista o edytorach itp. :-) ]

Jacek Piskozub
IO PAN, Sopot