Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zsku.p.lodz.pl)
Data: Mon 24 Oct 1994 - 18:21:50 MET

On Mon, 24 Oct 1994, Jaroslaw Rafa wrote:

> ISO tez wlazi w ramki, tylko gdzie indziej niz Latin II. A w ogole proponuje
> nie pisac "Latin II", bo to powoduje zamieszanie, tylko "ISO" (gdy chodzi
> o ISO Latin II, czyli Polska Norme), albo "CP 852" (gdy chodzi o PC-towy/
> IBM-owski Latin II, czyli Code Page 852).
A czy ktos moze polecic jakis programik ktory by ladowal ISO do VGA i
zalatwial drajwer klawiatury (najlepiej oddzielnie zeby mozna wykorzystac
z Herculesem).
Przydaly by sie tez kody polskich znakow w ISO, jesli ktos ma pod reka.

Pozdrawiam.
                                Konrad

| Konrad Plich |
| Laboratory of Computer | email: |
| Networks | konradpl_at_zsku.p.lodz.pl |
| Technical University | konradpl_at_zpk2.u.lodz.pl |
| of Lodz | |