Re: Netware by way More than a Nose

Autor: Grzegorz Krawczyk (krawczyk_at_kme.agh.edu.pl)
Data: Mon 24 Oct 1994 - 15:30:57 MET

> Krzysztof Wroblewski (chris_at_highresnmr.biophys.upenn.edu) wrote:
> : >(testowane z Excelem 4.0)
>
> : Wprawdzie uzywam od pewnego juz czasu wersji 5.0 nie wydaje mi sie zeby to
> : byl blad w samym Excelu i to nawet we wczesniejszej wersji. Gdzies chyba cos
> : robisz nie tak. Gdyby tam byl taki powazny blad to by o tym bylo glosno
> : (zwolennicy Lotusa natychmiast by to wyciagneli). Sprobuj to przejrzec moze
> : jeszcze raz. To musi pracowac.
>
> Kiedys dawno podeslalem problem na liste WIN3-L (bitnetowa). Odpowiedz
> [...]

Tez mi sie wydaje, to powinno dzialac. Sam jakis rok temu pisalem aplikacje
pod EXCELA 4 i w kilku miejscach "liczyl" sie podobny problem. I to dzialalo.
Propozycja moja jest taka: jesli realizowales obliczenie za pomoca przez siebie
napisanej funkcji sprawdz czy poprawnie zdefiniowales parametr funkcji RESULT
i czy wstawiles do swojej funkcji funkcje VOLATILE z odpowiednim parametrem
(juz nie pamietam czy TRUE, czy FALSE). Ona odpowiada za automatyczne
przeliczenie Twojej funkcji. Jak to nie zadziala pomyslimy dalej.

Grzegorz

---
| Grzegorz Krawczyk - System & Network Manager                                |
| University of Mining and Metallurgy       | e-mail: krawczyk_at_kme.agh.edu.pl |
| Chair of Electrical Machines              | Phone : +48 12 338100 EXT.2822  |
| 30-059 Krakow, ave.Mickiewicza 30         | Fax   : +48 12 341096           |