Re: TeX i MS Word (Netware by way More than a Nose)

Autor: lbs_at_phys.ufl.edu
Data: Sat 22 Oct 1994 - 23:55:29 MET

Nie chce byc posadzony o zlosliwosc
ale przejrzalem indeksy "Physical Review" i liczba znalezionych tam
artykulow osob ktore wlasnie tak uzasadnialy koniecznosc uczenia sie TeXu
delikatnie mowiac nie zacheca do pojscia ich sladem. Moze jednak wiecej
nacisku na to CO a nie JAK?
Pozdrowienia,
Krzysztof Wroblewski

---
Rybenko, musialbys dwa wagony kaszy zjesc, zeby pewne
rzeczy zrozumiec. Trzeba bylo od razu pisac,
ze chcesz otrzymac moje artykuly napisane
w TeX-u. A jesli tak bardzo moja osoba
i moja tworczosc interesuje, to uprzejmie
informuje, ze publikowalem swoje prace
w kilku pismach, Phys. Rev. jest tylko jednym
z nich.
Jesli chcesz poznac moja tegoroczna tworczosc,
to sugeruje
http://babbage.sissa.it/
Jest to baza danych zawierajaca preprinty
z kilku dziedzin fizyki. Przy okazji zobaczysz
tam, jakie cudenka ludzie skladaja w TeX-u.
Nawiasem mowiac, Phys. Rev. nie przyjmuje
elektronicznie manuskryptow w innym niz TeX
formacie.
Lista pism, ktore przyjmuja elektronicznie
tylko w TeX-u jest dosc dluga. Troche przykladow
podam moze innym razem.
Lech Borkowski