kasy rejestrujace

Autor: Witold Owoc (wowoc_at_acs.ucalgary.ca)
Data: Fri 21 Oct 1994 - 17:11:02 MET

} A potem skutek jest podobmy do tego jaki obserwujemy na stacjach
} CPN na ktorych wprowadzili kasy rejestrujace (PC + program do obslugi
} baz danych). Program pewnie, jak znam zycie, jest napisany w CLARIONie
} albo podobnym swinstwie i zawsze wnerwia mnie to jak czekam az mnie facet
} (a raczej program) odnajdzie w bazie danych kontrahentow...
} zalamac sie mozna.
}
} Ciekawe co by bylo gdyby napisali go w tym Visual Basicu.
} To jest dobre - ale do zabawy. A ja juz nie mam czasu na zabawe...

Smiejmy sie dalej...
Kasy rejestrujace na Dzikim Zachodzie pracuja prawie wylacznie pod
UNIX (tzn. zwykle SCO).

Witold Owoc <wowoc_at_acs.ucalgary.ca>

#disclaimer "my.private.views"
The University of Calgary had no knowledge of nor in any
way gave its consent to the transmission of this message.