Re: linux na PC + server (Netware by way More than a Nose)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 19 Oct 1994 - 19:12:54 MET

Zbigniew Zych pisze:
> [...]
[...]
> W najgorszym razie Linuxa mozna bootowac (tylko LILO+jadro) z dyskieti,
> reszta przez siec: NFS z servera...

Przepraszam, ale dla mnie "bezdyskowych" zawsze znaczylo "pozbawionych zrowno
dysku twardego, jak i stacji dyskietek" (!!!). Takie wlasnie PC stoja u nas w
laboratoriach studenckich (Novell).
A wiec jak chcesz na takim komputerze bootowac cokolwiek z dyskietki?

Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl