Re: Linux (uwagi o SCO)

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 19 Oct 1994 - 15:33:06 MET

Maciek Uhlig wrote:

> [...]
> tego, ze nauczylem sie go traktowac po ludzku i doszlifowalem, obficie
> korzystajac ze wskazowek z USENETU: biz.sco.*. Teraz pracuje najczesciej
> przy 20 rownoczesnie dzialajacych uzytkownikach i wszystkich serwerach
> Internetowych (ftp, gopher, news i www - ten ostatni dopiero raczkuje
> z uwagi na brak czasu). System zatrzymuje sie wtedy, kiedy ja chce
> i robi to, co ja chce.
> Tak ze zaprezentowalbym tu poglad, ze SCO Unix nie jest tak
> przerazajaco zly. Jest tylko bardzo wymagajacy, i to od komputera,
> i od administratora, i od warunkow zewnetrznych (zasilanie!). I nie

Fakt... w sumie podziwiam Twoje zaciecie. U nas byl do niedawna
DNS na SCO.. gdy wreszcie koledzy dostali jakas lepsza maszyne,
to wszedzie rozlegalo sie: ufff... no more SCO! Nie mialem okazji
zbyt dlugo pracopwac pod SCO to fakt (lacznie kilka godzin), ale
naprawde od b. wielu osob slysze b. zle opinie. Choc nie tak dawno
ktos mi mowil, ze ponoc SCo jako system tez stale jest poprawiany
i zaczyna nabierac jakiegos ksztaltu. Jego przewazajaca wada moim zdaniem
jest cena oraz traktowanie np. X-Windows jako 'extension', za ktore
trzeba oddzielnie placic.

> Maciek Uhlig
>
> PS. A do pracy uzywam X-Windows pod Linuxem Slackware (1.0.9). Super!

No wlasnie... moi Koledzy w pokoju tez (bo ja okupuje konsole od SGI).
Ale wcale nie narzekaja i nic sie im nie wali, mimo tego co niektorzy pisza
w naszej tu dyskusji.

                                                Pozdrawiam,
                                                   -Krzysio