Re: TeX

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 19 Oct 1994 - 14:22:42 MET

> Date sent: Wed, 19 Oct 94 08:56:30 +0200
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: Suave Lobodzinski <slobo_at_csulb.edu>
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Re: TeX

> Panowie, coz ta dyskusja ma wspolnego z Internetem? W dodatku i jedni
> (zwolennicy) i drudzy (przeciwnicy) La TeXa zapomnieli, ze MS Word jest
> do pisania listow, malych raportow etc.
Ha, ha! Microsoft zrobil taka armate jak MS Word do pisania listow????
List to ja sobie moge napisac w Windows Write, zeby juz sie trzymac produktow
MS.
Jak sie zrobilo edytor z tyloma opcjami i bajerami, to znaczy ze do czegos
powazniejszego... A ze sie go sknocilo, to niech sie juz uzytkownik martwi...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl