Re: URM w Internecie i Aktualna lista problemow...

Autor: Ireneusz Neska (irek_at_frodo.nask.org.pl)
Data: Wed 12 Oct 1994 - 13:58:10 MET

On Wed, 12 Oct 1994, Jaroslaw Rafa wrote:

> Czesc!
> Przy okazji dyskusji na temat "ogonkow" w URM przyszla mi do glowy sprawa tak
> troche obok. Czy ktos wie, z jakimi w ogole instytucjami mozna skomunikowac
> sie e-mailowo w domenie *.gov.pl ? (oprocz premiera Pawlaka). Chyba nie po to
> owa domena istnieje, aby adresy e-mailowe jej uzytkownikow byly tajne? Kogo
> mozna pytac w tej sprawie?
> A rozwijajac ten temat: w polskim Internecie pojawia sie coraz wiecej
> instytucji nie-akademickich, i dobrze. Problem w tym, ze o ile kontakty e-
> [...]

Czesc!

Czesciowo informacje kontaktowe o uzytkownikach Internetu w Polsce (nie tylko
akadamickich) mozna znalezc pod:

http://www.nask.org.pl/NASK/domain.html
Jest to spis domen z nazwami instytucji (firm) i adresami kontaktowymi do
osob obslugujacych te domeny. Niestety spis ten jest niekomletny, nie
zawiera rowniez domen, dla ktorych sa ustawione tylko rekordy MX.

lub
http://www.nask.org.pl/NASK/domain1.html
Spis domen z odwolaniami do istniejacych serwerow WWW.

Przy okazji mam prosbe o uwagi, poprawki i uzupelnienia do tych dwoch spisow.

Wszelkie komentarze prosze przesylac na moj osobisty adres: irek_at_nask.org.pl.

Pozdrawiam,

Irek Neska