Re: Nazwa firmy w e-mailu

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 12 Oct 1994 - 13:05:44 MET

> Date sent: Tue, 11 Oct 94 22:36:43 +0200
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: rzm_at_dain.oso.chalmers.se (Rafal Maszkowski)
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Re: Nazwa firmy w e-mailu

> Lista jest po to zeby dyskutowac, wiec IMHO Reply-To: na adres listy jest
> prawidlowe. A najlepiej uzywac News.

Primo, czy nigdy nie spotkales sie na listach dyskusyjnych z *uzasadnionymi*
(podkreslam) wypowiedziami "prosze odpowiedziec do mnie prywatnie" ? Wielu
niezbyt dobrze umiejacych sie poslugiwac e-mailem, lub po prostu leniwych
uzytkownikow, ignoruje (czasem z nieswiadomosci, dokad wlasciwie idzie
odpowiedz) takie prosby i stosuje zwyk\le reply, ktore idzie na adres listy.
"Reply-To:" do nadawcy w tym przypadku rozwiazaloby sprawe.
Secundo, tak wlasnie, jak proponuje, dzialaja listserwery bitnetowe, zrodlo i
wzorzec wszelkich innych listservo-podobnych programow. Vide chociazby lista
CIUW-L_at_PLEARN.EDU.PL. A zatem na tym powinnismy sie wzorowac.

BTW. Pegasus Mail, ktorego uzywam, przy wejsciu w tryb reply pozwala mi
wybrac, na ktory adres (lub kilka z nich) chce wyslac odpowiedz: "From:",
"Reply-To:", "Sender:", "Cc:", a nawet "To:" (sic! - czasami sie to
przydaje). Ale nie wszyscy maja tak dobrze...

Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl