Re: kursy zawodowe na uczelniach wyzszych

Autor: Krzysztof Wroblewski (chris_at_highresnmr.biophys.upenn.edu)
Data: Tue 11 Oct 1994 - 15:49:30 MET

Jacek Niwicki zastanawia sie czy w krotkim czasie da sie nauczyc
administrowac systemem UNIX. Jak nie ma innego wyjscia to sie da. Kilka
lat temu obejmujac moja pracownie zastalem tam kilka work-stations i nikogo
kto wiedzial cos wiecej na ten temat. Nie jestem z wyksztalcenia
informatykiem, wiec mimo ze od dwudziestu lat na codzien uzywam komputera
nie bardzo wiedzialem jak sie za to zabrac. Z drugiej strony szkoda bylo mi
pieniedzy na zatrudnianie specjalisty od komputerow, wiec zabralem sie
za czytanie. Spedzilem iles godzin przy telefonie wypytujac roznych ludzi
(wtedy po raz pierwszy spotkalem sie ze skrotem rtfm) i wszystko zaczelo
jakos chodzic. Do dzis nie wiem czy robie to poprawnie, ale to jakos dziala
i nikt poki co nie narzeka a i mnie to przestalo zabierac specjalnie duzo
czasu.
Krzysztof Wroblewski