Re: Co robic z filutkami?

Autor: Krzysiek Dyrdal (dyrdal_at_maloka.waw.pl)
Data: Mon 10 Oct 1994 - 14:19:43 MET

On Mon, 10 Oct 1994, Szymon Sokol wrote:

> Ze sie tak glupio spytam: na jakiej uczelni (obojetne w jakim kraju) jest
> kierunek: "Unix systems and networks management" albo cos podobnego??
> Zaznaczam, chodzi mi o taki kierunek ksztalcenia. O ile mi wiadomo, na calym
> swiecie administratorami zostaja ludzie, ktorych nikt tego *formalnie* nie
> uczyl (czasem ktos zaliczy jakis kurs organizowany np. przez dostawce sprzetu).
> Szymon Sokol

A moze to dlatego sie tak dzieje ze nikt sie nie chce zbytnio dzielic
tymi czesto w pocie czola zdobytymi informacjami z roznych (czasami
bardzo dziwnych) zrodel ???
Jak ktos sam do czegos doszedl to przewaznie (nie zawsze oczywiscie) nie
lubi o tym opowiadac zeby inni za latwo nie wpadli w posiadanie wiedzy do
ktorej on dochodzil czasami dlugimi tygodniami. (fajnie byc niezastapionym)
A nawet jak sa jakies takie szkolenia to o cenie lepiej na tym forum nie
opowiadac zeby nie draznic obwodow nerwowych ;-)
I to co pisal Maciek -> tacy wykladowcy rzeczywiscie nie sa up-to-date

Krzysiek.