Re: Tajna konferencja tajnych sieci

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 10 Oct 1994 - 10:41:56 MET

>From: Staszek Kurpiewski <Staszek.Kurpiewski_at_mimuw.edu.pl>

>Sam przestalem wierzyc, ze CISCO daje sie latwo konfigurowac
>i wpis sieci Psychologii do routera NASKu u nas na Banacha
>w piwniczce jest latwy.
To naprawde nie jest trudne...

>p.s. prywatnie przyznam, ze "Routingu z MIMUW" zlosci mnie
> rowniez z innego powodu, o ktorym wspominal Andrzej Brandt
> (KTOS nam zjada pakiety idace do Szwecji, smakuja Mu szczegolnie
> duze)
Hmmm... Pewnie jeszcze nie przeczytales mojego postingu do pl.news.admin.
Na wszelki wypadek powtorze tu glowna teze: polaczenia w W-wie wygladaja tak:

Krakow----
Gdansk---- CRiT ===== NASK (gollum) -------- NASK (kirdan) ------ Sztokholm
MIMUW----- ------ Wieden
Dowcip polega na tym, ze odcinek CRiT - gollum to naprawde *2* rownolegle
lacza - jedno to 2Mb/s, drugie chyba 64kb/s o *bardzo* duzej stopie bledow
(modemy Goramo?). Routing do Gdanska i Krakowa idzie przez to pierwsze, do
MIMUW - przez to drugie. I to cala sprawa. Dlatego nie ma strat miedzy
MIMUW a KRakowem, albo miedzy Krakowem a Szwecja, a miedzy MIMUW a Szwecja sa.

                                              Szymon Sokol