Re: Co robic z filutkami?

Autor: Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 08 Oct 1994 - 14:41:31 MET

Tomasz Kokowski (kokowski_at_wega.ics.tup.edu.pl) wrote:
: Koledzy,
: Poradzcie co robic z takimi filutkami, ktorzy bedac odpowiedzialnymi
: za funkcjonowanie swoich sieci i serwerow nie potrafia tego zrobic dobrze?
: Kilka dni temu wykrylismy taka oto sytuacje:
: Jeden z serwerow podlaczonych do sieci uczelnianej wykazuje, ze
: jeden z jego interfejsow odzywa sie adresem 127.255.255.255. Serwer zostal
: skonfigurowany przez osobe odpowiedzialna ale jak widac bez powodzenia, a
: oferta pomocy pozostala bez odpowiedzi. Nie wspomne juz o niedokonczonej
: konfiguracji anonymous ftp.

Jezeli to przeszkadza tylko jemu - nic nie robic. Sam przyjdzie.

Jezeli to przeszkadza nam - zrobic u siebie tak, zeby nie przeszkadzalo
z ewentualnym odcieciem odpowiedzialnej osoby od sieci. Tez sam przyjdzie.

Mam tu podobny problem z kablem koncetrycznym. Co rusz ktos go rozlacza.
Metode opacowalem najprostsza - na serwerze szczesliwie polozonym w srodku
kabla, zastepuje galazke terminatorem.

Rozwiazanie troche bardziej pracochlonne, to namierzyc gdzie jest rozlaczenie,
i terminator zalozyc komputer wczesniej.

Jaroslaw Lis

| E-mail (Internet): | Institute of Engineering Cybernetics |
| jjlis_at_ict.pwr.wroc.pl | Technical University of Wroclaw |