Re: Tajna konferencja tajnych sieci

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_lksu.ippt.gov.pl)
Data: Wed 05 Oct 1994 - 09:13:22 MET

Czesc,
Tomasz Kokowski pisze:
> 1. To wielka szkoda, ze nie wziales udzialu w tej konferencji.
> 2. Konferencja nie byla tajna. Wystarczylo zapytac operatora regionalnego
> NASK. Zgloszenia wystarczylo skserowac, zaplacic i tyle.

Wiec niezupelnie tak.Po pierwsze zeby sie zapisac to trzeba o tym
wiedziec.Jak juz sie przypadkim dowiedzialem to sie okazalo ze miejsc jest
ograniczona ilosc i "nie dla kazdego operatora jakies tam domeny".Jest to
informacja ktora uzyskalem pod numerem telefonu przekazanym przez NASK ; ten
numer 41 72 95 i przedstawia sie jako NASK Service; rozmawialem z Pania Bozena
Zaperty.Czy codziennie mam pytac operatora regionalnego czy przypadkiem nie ma
jakiejs konferencji?Poza tym istnieje lista NASKu do przekazywania roznych
informacji przeznaczonych dla uzytkownikow Internetu.

Marek Pokulniewicz