Re: IP

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Tue 04 Oct 1994 - 16:42:46 MET

Cezar Cichocki (CEZAR_at_psych2.psych.uw.edu.pl) wrote:
> Swiete slowa Szymonie! NetWare jest naprawde BARDZO popularny. Od wersji
> 3.11 zniknely praktycznie jakiekolwiek klopoty z praca z sieciami opartymi
> o TCP/IP, a juz grubo wczesniej potrafil przemawiac AppleTalkiem i garscia
> innych protokolow. W budynku mojego Wydzialu biegaja lacznie 4 serwery
> (jeden w ISS UW, trzy u nas), a z tego co wiem trudno byloby wskazac
> Uniwersytet na ktorym jest MNIEJ Novelli niz innych systemow.

Nie bywam na codzien na UMK, ale o ile sie orientuje nie ma tam wiecej
niz kilka serwerow Novella, natomiast serwerow unixowych (tzn. sporych
maszyn z tym systemem, nie licze malych elc i PC) jest kolo 20.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec