Serwis informacyjny Biura Prasowego (fwd)

Autor: Leszek Bogdanowicz (bogdanow_at_iai.kfk.de)
Data: Tue 04 Oct 1994 - 09:05:42 MET

Mysle, ze ponizsza informacja moze zainteresowac wiele osob.
List wysylam do paru list, wiec przepraszam za ewentualne
zdublowane postingi.

> [...]
>raz kolejny. Dzisiaj mam przyjemnosc poinformowac, ze WWW serwis
>informacyjny Urzedu Rady Ministrow jest juz ostatecznie zlokalizowany
>pod adresem :
>
>www.urm.gov.pl
>
>Mam nadzieje, ze uda nam sie regularnie zapelniac ten serwis
>informacjami. Czesc informacji stanowi staly blok i tylko w miare
>potrzeb bedzie aktualizowany. W swojej, z pewnoscia slusznej krytyce,
>prosze nie zapominac ze serwisy WWW sa tworzone z entuzjazmu paru
>zapalencow. Ci zapalency maja swoje inne podstawowe obowiazki.

[...]

>Pozdrawiam.
>
>Anna Pogorzelec.

[...]

| Leszek Bogdanowicz (bogdanow_at_iai.kfk.de) f |
| Kernforschungszentrum Karlsruhe (KfK) K Kffff K K |
| Institut fuer Angewandte Informatik (IAI) K K f K K |
| Postfach 3640, D-76021 Karlsruhe KK f KK |
| tel. ++49 7247 82 5774 K K f K K |
| fax. ++49 7247 82 5786 K K f K K |
 <A HREF="http://miserv1.kfk.de/~bogdanow/">My Home Page</A>