Re: Tajna konferencja tajnych sieci

Autor: JASZA_at_samba.iss.uw.edu.pl
Data: Tue 04 Oct 1994 - 08:44:15 MET

> Uprzejmie informuje, ze dodalismy te strone do WWW sadzac, ze bedzie
> pozyteczna, a nie jako reklame NASK-Service'u, ktory konferencje
> organizowal. Byla to "inicjatywa oddolna", a nie zlecenie jakiegokolwiek
> kierownictwa.
>
> Na reszte komentarzy powinien chyba odpowiedziec kto inny. :)
>
> -Lukasz

Informacja zawarta w oficjalnym serwerze WWW (zamieszczam ja ponizej),
w zaden sposob nie sugerowala, ze w konferencji tej wystepuje lub
ja organizuje prywatna firma NASK-Service. W dokumencie tym wystepowal
wylacznie NASK.

Ten "oddolny" blad powinien byc doswiadczeniem dla innych osob (mysle
tez o sobie), ze dokumenty umieszczane w gopherach i WWW powinny byc
jednoznaczne.
Powinny tez zawierac notke o tym skad ta informacja pochodzi i kto ja
umiescil, inaczej pozostaje to kwestia domyslow.

A wiec wiadomo juz, ze konferencje w Miedzeszynie organizowala
prywatna firma NASK-Service.
Jeden z trzech dni byl poswiecony wylacznie NASK-owi.
O co tu chodzi ?
Czy to prywatna firma NASK-Service daje mozliwosc prezentacji
osiagniec NASK, czy tez prezentuje swoje osiagniecia na przykladzie
NASK-u ?
A moze NASK zlecil NASK-Service zorganizowanie tej konferencji ?
Oczywiscie moze byc jeszcze inaczej.

Ponizej zamieszczam dokument z serwera WWW NASK-u przeksztalcony na
ASCII.

( Najpierw jest obrazek zawierajacy napis "Miedzeszyn '94
Coroczna Konferencja Dotyczaca Sieci Komputerowych"
oraz graficzny znak NASK)

PROGRAM SEMINARIUM

Sroda, 21 wrzesnia 1994 r.

NAUKOWA I AKADEMICKA SIEC KOMPUTEROWA

9.00 - 10.00
   1. Organizacja NASK
   prof. Tomasz Hofmokl, dyr. Andrzej Zienkiewicz
10.00 - 10.15
   2. Struktura lacz w sieci NASK WAN
   mgr inz. Tadeusz Bienkowski
10.15 - 10.30
   3. Wieloprotokolowosc w sieci NASK
   mgr inz. Tadeusz Wisniewski
10.30 - 10.45
   4. Internet w Polsce
   mgr inz. Ireneusz Neska
10.45 - 11.00
   5. NASK w sieciach komputerowych Europy i Swiata
   dr Maciej Kozlowski
11.00 - 11.15
   Przerwa na kawe
11.15 - 11.30
   6. Poczty elektroniczne w sieci NASK, X.400
   dr Jozef Janyszek
11.30 - 11.45
   7. Bazy danych i katalogi biblioteczne dostepne przez NASK
   mgr Bozena Zaperty
11.45 - 12.00
   8. X.500 Directory - Swiatowa ksiazka telefoniczna/
   dyr. Jerzy Zenkiewicz
12.00 - 12.15
   9. Serwisy informacyjne w sieci Internet
   dr Jacek Gajewski, mgr inz. Ireneusz Neska
12.15 - 12.35
   10. Laboratorium utrzymania sieci komputerowych Politechniki
   Wroclawskiej
   Waldemar Grzebyk
12.35 - 12.55
   11. Zastosowanie systemow VSAT w naziemnych sieciach transmisji
danych
   Ryszard Zielinski
13.00 - 13.45
   Obiad - I tura
14.00 - 14.45
   12. Siec WARMAN
   dr Maciej Kozlowski, mgr inz. Tadeusz Rogowski
15.00 - 15.45
   Obiad - II tura
16.00 - 16.20
   13. Problemy konstrukcji systemow zarzadzania bazami danych
   prof. Jerzy Brzezinski, Tomasz Koszlajda
16.20 - 16.40
   14. Relacyjne i obiektowe systemy baz danych
   Tomasz Koszlajda
16.40 - 17.00
   Przerwa na kawe
17.00 - 17.40
   15. Kierunki rozwoju transmisji swiatlowodowej
   dr Zbigniew Szymanski
18.00 - 18.45
   Kolacja - I tura
19.30 - 20.15
   Kolacja - II tura
20.15
   Prezentacja sprzetu w sali wystawowej

Czwartek, 22 wrzesnia 1994 r.

INNE SIECI KOMPUTEROWE

7.00 - 7.30
   Sniadanie - I tura
8.30 - 9.00
   Sniadanie - II tura
9.00 - 9.30
   1. POLPAK
   Oferta Telekomunikacji Polskiej w zakresie transmisji danych
   Jaroslaw Kepkowicz
9.30 - 10.00
   2. TELBANK
   Nowe uslugi w cyfrowej sieci TELBANK
   Wieslaw Szypula
10.00 - 10.30
   3. KOLPAK
   Kolpak - pakietowa siec transmisji danych X.25 Polskich Kolei
Panstwowych
   Ryszard Rudnicki
10.30 - 11.00
4. Prywatne Sieci Telekomunikacyjne
   Sieci VSAT jako element struktury wspolczesnego systemu
   telekomunikacyjnego na podstawie systemu Clearlink 400. Oferta
firmy w
   sferze uslug sieci rozleglych woparciu o systemy z malymi antenami
   wspolprace z innymi operatorami.
   Prezes Grzegorz Kowalski
11.00 - 11.15
   Przerwa na kawe
11.15 - 12.15
   5. Szybkie sieci backbonowe (ATM)
   Stanislaw Michalak
12.15 - 13.15
   6. Frame relay networks in North America and Europe
   Mr Ralph Verbeeck
   Ascom Timplex Services
13.30 - 14.15
   Obiad - I tura
14.15 - 15.00
   7. Bezpieczenstwo w sieciach komputerowych
   mgr inz. Krzysztof Silicki
15.15 - 16.00
   Obiad - II tura
16.00 - 16.45
   8. NASK, a inne sieci komputerowe w Polsce
   dyr.Andrzej Zienkiewicz
16.45 - 17.00
   Przerwa na kawe
17.00 - 19.00
   Problemy dalszego rozwoju lacznosci telematycznej w Polsce
   Dyskusja panelowa
19.00 - 19.45
   Kolacja - I tura
20.30 - 21.15
   Kolacja - II tura

Piatek, 23 wrzesnia 1994 r.

PREZENTACJE FIRM

7.00 - 7.30
   Sniadanie - I tura
8.30 - 9.00
   Sniadanie - II tura
9.00 - 9.20
   1. FORE SYSTEMS
   Technologia ATM
   Robert Reive
9.20 - 9.40
   2. ASCOM TIMEPLEX SERVICES
   Enterprise Router: multiprotocol router and a layer 2 Frame Relay
switch
   Jean - Marc Mariotti
9.40 - 10.00
   3.UNI-Q
   IP access methods in WAN na przykladzie Szwecji i routera Maxpro
   Jan Person
10.00 - 10.20
   4. COMP LTD
   Strategia firmy WELLFLEET w technologii ATM
   Geoff Bennett
10.20 - 10.40
   5. ASCOMP SA
   GigaHub - urzadzenie integrujace sieci lokalne poprzez lacza ATM
   Transmisja dzwieku i obrazu w sieciach komputerowych - system MAVIX
   Zbigniew Grabis
10.40 - 11.00
   6. MOD-TAP
   System okablowania strukturalnego zgodnego z ATM
   Pawel Gorajewski
11.00 - 11.20
   Przerwa na kawe
11.20 - 11.40
   7. GANDALF POLSKA LTD
   Laczenie LAN-LAN za posrednictwem urzadzen typu bridge i router
serii
   Gandalf
   Stanislaw Michalak
11.40 - 12.00
   8. SOLIDEX LTD
   Nowe rozwiazania firmy Cisco Systems dla sieci MAN
   dr inz. Andrzej Kubacki
12.00 - 12.20
   9. DIGITAL Equipment Polska Sp. z o.o.
   Technologia Digital'a w sieciach LAN, MAN i WAN
   Zbigniew Borowiec
12.20 - 12.40
   10. SCHRACK-ERICSSON
   APEX - Universal - ATM SWITCH
   Gerhard Rasocha
12.40 - 12.55
   11. IBM POLSKA
   Strategia IBM w dziedzinie ATM
   Jerzy Matczak
12.55 - 13.10
   Rozwiazania IBM w zakresie multimediow
   Marek Stelmasik
13.10 - 13.20
   Przerwa na kawe
13.20 - 13.40
   12. ADVANCED TECHNOLOGY MANUFACTURING INC.
   Silicon Graphics i Fore Systems - multimedia na stole
   Ksawery Stojda
13.40 - 14.00
   13. POLIXEL
   Grupa firm RAD. Sprzet i aplikacje
   Andrzej Jarzebski
14.00 - 14.20
   14. BUSINESS POWER SYSTEMS
   Zasilacze firm FISKARS, PowerServer10, PowerServer20 oraz ASCOM
   Energy Systems dla telekomunikacjiSystemy zabezpieczen sieci
energetycznej
   dla systemow
   Barbara Banaszewska
14.20 - 14.40
   15. ERIK WESTERBERG A/S
   Bringing - the benefits of the MAN/WAN to your desktop
   Sails Director ABC Fibermux - Ivan Arrieta
14.40 - 14.50
   Podsumowanie seminarium
   dyr.Andrzej Zienkiewicz
15.00 - 15.45
   Obiad - I tura
16.30 - 17.15
   Obiad - II tura

Lista wystawcow
   1.ASCOM TIMEPLEX SERVICES
   2.ASCOMP S.A.
   3.ADVANCED TECHNOLOGY MANUFACTURING INC.
   4.BUSINESS POWER SYSTEMS
   5.COMP LTD.
   6.ERIK WESTERBERG A/S
   7.FORE SYSTEMS
   8.GANDALF POLSKA LTD.
   9.HEWLETT PACKARD
   10.MOD-TAP
   11.POLIXEL
   12.SCHRACK - ERICSSON
   13.SOLIDEX LTD.
   14.UNI-Q

Pozdrowienia,
(uzupelnienia jak w pierwszym liscie)
Jacek Szamrej jasza_at_samba.iss.uw.edu.pl
Center for Complex Systems,
Institute for Social Studies, Univ. of Warsaw, Poland